Saturday, March 21, 2009

REFLEKSI 4.

1. Saya berasa agak tertekan apabila diberitahu bahawa kami perlu menyiapkan 1 koswer yang menggabungkan semua elemen-elemen multimedia krn sy hanya mempunyai ilmu asas shj dlm multimedia ini. walaubagaimanapun, setelah mengikuti kursus ini selama 12 minggu, sy berasa amat yakin bahawa saya boleh menyiapkan tugasan tersebut. ini kerana ust telah memberikan tunjuk ajar yg maksimum kpd kami. sebenarnya tugasan ini tidaklah sesukar yang saya gambarkan.

2. projek ini amat membantu saya untuk sy menjalani praktikum nanti. ini kerana, cara pembelajaran menggunakan koswer ini adalah sangat menarik dan boleh menarik minat pelajar untuk memberi tumpuan di dalam kelas. ia juga dapat menghidupkan suasana p&p di dalam kelas.

3. saya lebih bersetuju sekiranya kaedah penilaian dibuat dalam bentuk peratusan markah (%). ini kerana, kaedah penilaian menggunakan sistem bintang ini bersifat subjektif dan sukar dinilai oleh semua orang. hanya penilai yg tahu markah sebenar org yang dinilai.

No comments:

Post a Comment